Pages

27.7.11

eee...terujanyeee aku!!!

assalamualaikum

Tiba-tiba aku bernafsu untuk berblog pulak. Mana rakan-rakan blogger aku yang lain ey? Lama tak nampak. Korang busy kerja ke apa?? ke sebok pegi ber-honey moon ke sana ke mari. Haihhhh

Korang baca tajuk kat atas mesti rasa excited nak baca entry aku kan?? ala,jangan segan-segan la nak ngaku, ngaku je, aku tak bagitau orang laen. :P haha

Sebenarnya aku nak meluahkan rasa keterujaan aku nak pergi Stadium Bukit Jalil esok tengok Harimau vs Singa. Malaysia vs Singapura. Aku nak highlight tang Malaysia vs Singapura tu. Bukan Malaysia vs Chelsea, bukan juga Malaysia vs Liverpool dan juga bukan Malaysia vs Arsenal. Serius aku teruja gila nak pergi sokong Malaysia lawan Singapura. Dan aku tak rasa teruja macam ni bila Chelsea Liverpool and Arsenal datang bertandang aritu. Memang lah sebab aku Manchester United fan kan. haha Tapi kalau Man Utd datang pun still aku sokong Malaysia laaaa!! 

Semalam nasib baek la aku mintak tolong member aku belikan tiket awal. Member aku yang plan nak beli hari ni semua tak sempat. Tengah hari tadi kaunter dah closed. Habis semua 80 ribu tiket. Gila lah kan. Biar Singa cuak sampai meremang bulu ketiak dengar sorakan padu penyokong Malaysia esok. Biar striker tua dia tu lembik lutut esok nak tendang bola. And keeper dia pulak lembik jari n segan silu nak tangkap bola sepakan pemain Malaysia.

Aku harap defend Malaysia esok kental dan gagah macam pahlawan 300. Tak gentar pun sapa yang datang. Safee Sali pulak buat sepakan naga macam cerita Shaolin Soccer tapi versi melayu punya keluar imej Harimau la, biar keeper Singa  rabak glove dan baju nak tahan bola tu. Dan aku harap Malaysia have a spirit like Japanese Women player. Biar fizikal kecik mata sepet tapi hati besar, semangat pun besar! 


Esok,sebagai penyokong sejati aku harap aku boleh fokus untuk menyokong pasukan Malaysia. Tidak sesekali hilang fokus sebab ter-usha awek-awek yang pakai jersi Malaysia esok. hahaha Gila kau! Hot-hot kot awek yang pakai jersi Malaysia ni, dah la kat stadium tu dah memang hot. Haishh haha Dan aku rasa ramai jugak yang datang ke stadium semata-mata untuk mencuci mata dan nak tayang body. Ish3(geleng kepala) 

So esok, marilah kita bersama-sama menyokong pasukan negara kita. Yang tengok tv kat umah ke,kat mamak ke,kat internet ke, kau bersih ke tak bersih ke, tak kesah lah, yang penting kita sama-sama support our Malaysia team okay!!! Hopefully they can win tomorrow. :)


3 comments:

  1. wahh.. untung r ko sempat beli tiket.. ak x dan kot.. erm..wlupn kalah, ak ttp bangge sbb player kite men dgn besungguh2 sbg pemain bola sepak dan bknnye sbg PELAKON ~~ ;)

    ReplyDelete
  2. aku 1st day jual tiket da beli dah..tulaa, aku jugak bangga dengan penyokong MALAYSIA..unite n very supportive!! ;)

    ReplyDelete
  3. perrgghhh.. cayalah am.. kan3x?? penyokong MALAYSIA nie sgt2 supportive an.. bangge ak.. ^^,

    ReplyDelete