Pages

12.3.11

Perempuan + bola = panas

Assalamualaikum semua...

Hangpa semua jangan salah paham dengan aku pasai last post aku ye. Ala, gambar-gambar yang ala-ala nyah tu. Aku tak pernah pun masuk kelab kebudayaan apatah lagi terjebak dengan geng-geng sutun( bapok ) ni. Aku buat pengakuan ni sebab aku tengok ada yang pandang aku pelik sambil tersengih-sengih baru-baru ni. Mungkin agak was-was dengan kejantanan aku. Kalau hangpa masih confuse aku boleh buktikan. Aku suka anak patung. Eh silap, aku suka maen bola. Kalau sutun depa suka masak-masak, make up, maen Dota anak patung dan barang-barang kaler pink, macam hangpa la. Kan kan?? Haha

Tapi kan, kalau perempuan yang minat bola macam mana pulak? Adakah mereka dikategorikan sebagai tomtom boy, pengkid ataupun gurls poser yang bajet gileewww. Haa, nilah yang aku cuba sampaikan sebenarnya pasal post aku kali ni.

Bagi aku, awek-awek yang minat bola ni panas-panas (hot). Kenapa aku cakap camtu. Kalau takde angin tak kan bergoyang pokok tu kan. Mai kita usha kat bawah ni tengok bergoyang tak korang tengok awek-awek kat bawah ni.















See see. Ada tak gurls yang minat bola macam kat atas ni yang gaya ala-ala tomboy. Rambut pendek pun takde kan? Semua hot-hot macam Miss Universe. Mana tak semangat kan player-player nak sumbat gol. Kalau aku la yang sumbat gol dalam liga Epl tu, aku akan celebrate gol tu dengan  lari kat supporter yang hot-hot dengan harapan diorang akan peluk aku. Wah, heaven nye!! Haha 
*sebab tu la kau tak jadi player bola Epl. Berangan je kau mampu.

Anyway, aku suka perempuan yang minat bola ni sebab nanti ada point nak berborak. Lagi-lagi kalau dia minat team laen, lepas tu pulak team rival. Perghh, memang best lah bahan membahan. Ni ada sorang awek yang boleh dikatakan minat giler pasal sukan lelaki ni. Kipas-susah-mati Arsenal. Siap jadi pengulas untuk sokerleaks.blogspot  lagi.



farhana razaki *pinjam pic awak..boleh kan?? :))

Tengok tu, dia pakai jersi apa? Bangga giler muka.
Tapi kan, tadi MAN UTD saya menang lawan arsenal awak. Booooooooo <---- 6 harakat
Hari tu kerek sangat kan booo saya time MU kalah dgn liverpool. Revenge. Haha

Sekarang ni pun aku tengok ramai gurls yang minat bola. Minat sebab nak amek hati pakwe sebab pakwe dia minat bola ataupun minat sebab  pemain bola yang kacak-kacak? Whatever~~
 Even ada yang kenal 2 3 players only tapi semangat nak menyibuk pasal bola ni yang aku suka. Laki sembang pasal bola depa pun nak jugak. Ada tu time tengok bola, depa ni yang jerit lebih. Padahal bola tak masuk gol lagi, dah jerit awal-awal. Kalau jerit biasa boleh terima, tapi bagi high-pitch punya suara. Boleh bergetar gegendang telinga aku. Macam kakak aku la. Excited gila tengok bola. Haha

Hmmmm cukuplah aku meroyan. Nak siap-siap pegi shooting pulak. Amboih, shooting. haha
Shooting untuk video german laa. Terasa macam pelakon sinetron pulak pakai ayat shooting tu. Hoho

Ok la, selamat malam. Peace U all! :)


p/s : Macam best je Hikayat Merong Mahawangsa. Jom wayang?? belanja aku :)

No comments:

Post a Comment