Pages

21.1.11

khurafat beramai-ramai

assalamualaikum

Malam tadi aku dengan classmate ku telah menjalankan aktiviti 'khurafat' kitorang. Bukan mengankung mintak nombor ekor tapi adalah menonton wayang cerita KHURAFAT sambil duduk bercangkung.



Cerita cuak-terkejut-suspen-seram ni sangatlah terbaik. Cerita ni memang betul-betul menepati piawaian filem seram la kalau nak di-compare-kan dgn cerita Damping Malam,amat mengecewakan bagi aku. Dia punya cuak sampai kitorang tak senang duduk, saling berpelukan, jantung berdegup kencang seperti orang berlari pecut 100 meter, dan bulu-bulu roma yg kejap naik kejap turun. Memang hormon adrenalin tak menentu la time tu. Fuhhhh Tapi bukan aku la, aku cool je. Haha Tapi apa-apa pun, cerita ni memang best, rugi oooo tak tengok!!

Well done Syamsul Yusoff! Lepas ni aku konfem tengok filem-filem kau lagi....

p/s aku nak like la filem ni kat Facebook. HAHA

No comments:

Post a Comment