Pages

4.1.11

mari berjoget lagu joget comel lote

comel lote comel lote comel lote gadis terengganu
comel lote gadis-gadis terengganu la kite
berbaju kurung sopan santun jugalah dijaga
bla bla bla.... * tak sempat nak hafal lirik

Nilah soundtrack yg bermain berulang kali time aku tgh berblog ni. Tajuk dia Joget Come Lote nyanyian abg Saling (Saleem) kite. Tiada kaitan dgn gadis Terengganu yg aku kenal secara sedar atau tidak-yeke takde kaitan?. Tapi kan kalau dihayati balik setiap bait-bait lirik dia, ade betol jugak ape yg lirik lagu ni cakap. Comel lote dan ayu-ayu gadis-gadis Terengganu kite ni sebenarnye- mostly la, setelah some observations di buat. ^.^

Sebagai contoh si gadis idaman aku di bawah ni haa.



Tengok!!! comel lote kan beliau? aku malas nak mention nama beliau ni, sebab konfem2 korang kenal kan. Tu haa, dah terang lagi bersuluh nama dia terang tang-tang kat pic tersebut.
Apa? Tak cukup comel lagi??Nah,amek kau!

                                               eh,buat muka comel lak die..mata tu x boleh bulat lagi ke??

                                                tolong la..tolong la jangan usha saya macam tu..plizzz

Eeeeuuww,comelnye, berderau darah saya tgk dia ni, siapa tak jatuh cinta kan kalau tengok gadis comel macam ni?? Spesies-spesies maknyah pun rasa terancam dan jeles taw!! Comel lote, berbaju kurung sopan santun dan paling penting yang aku nak habaq mai kat sini dia ni orang Terengganu kite. Lahir kat Kuala Terengganu tuuu, even dia ni bukan pure Ganu tapi dia adelaa bau-bau hancing bacang gak dengan Terengganu kan. See, kena sangat dengan lirik tu rite?
Ahh, aku dah start wondering kalau ade awek-awek Ganu yg aku kenal. Dan ternyata memang ada. Huahuahua*bangga ( padahal tu la motif kau buat entry ni kan..poodahh! )

Tulahh, ada memang ada, tapi mampu buat ape je? Tegur pun tak berapa nak berani, ada hati nak ngorat. Tapi kan perempuan suka laki yang berani. Baiklah, aku akan beranikan diri. Tapi... ala, takde tapi-tapi lambat-lambat kang melepas pulak. Takpe, jodoh di tangan Tuhan. Haa, macam tu kau tunggu jela jodoh turun dari langit! (padan muka kau) Tu yang kadang-kadang terjadi monolog dalaman " kan best kalau dia ni jadi suri hati ku....." *sape2 yg rase nk muntah bace ayat ni silalah segera ke toilet ye,aku mmg nak korang rase mual2 sikit ;] * lepas tu senyum sorang-sorang. ( Bukan aku, aku tak senyum sorang2) Haha



                                       *************************************

Cukup la aku merapu kat atas tadi. Ni semua sebab aku tak tau nak buat apa pagi2 buta ni, melayan mata yg masih tak mau ngantuk ni. Maybe sbb Radix suam-suam kuku yg aku minum tadi laaa. Haishh
Pagi ni bermulalah sesi persekolahan aku, kelas pukul 8 tapi kene gerak dari Gambang ni dengan menaiki bas yg 'kondunsif' pada pukul 6.30 pagi. Almaklumlah fakulti di Pekan, dekat kan?? So, start dari pagi ni maka bermulalah liku-liku kehidupan sebagai seorang pelajar yg cemerlang dan skema. Yela, pegi kelas sejam awal kan ciri-ciri pelajar cemerlang -__-

Okaylah readers sekalian (macam blogger Fatin Liyana tak??) Haha. Tido laa, kang tertinggal bas terponteng kelas la pulak kan. Tak baek tak baek. Selamat Malam! :) kroh krohhh

p/s first entry aku utk tahun 2011 ni.Gua bangga ni bro!! Lu tak bangga ke?? haha

1 comment: