Pages

16.12.10

kak limah janda!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA<---------------aku gelak

Sakit perut aku gelak arini. Senak perut, sampai keluar air mata, sepak-sepak seat depan , nasib baek seat depan tu takde org duduk.

Tapi, aku rase aku la paling super cool waktu tu. Aku tgk keadaan sekeliling, org sebelah aku berbuih-buih mulut gelak, da macam kene sawan da aku tgk. Aku tgk org belakang lak gelak sampai tersedu-sedu sampai tak keluar suara dah. Lepas tu aku tgk ade pulak org gelak smpai bergolek-golek kat tangga tepi seat tu dari atas ke bawah. Yela, takkan dari bawah ke atas kot kan. Yang paling sadis ada yang sampai  kene papah keluar oleh pekerja-pekerja wayang tersebut sebab overdose gelak, sampai lembik lutut. Lagi dahsyat, ada yg gelak sambil lempang-lempang org sebelah, dan org sebelah pun muke redha je kene lempang sambil gelak walaupun da kuar air mata akibat kene lempang. Ada yang gelak dari start iklan tak berenti-renti sampai abes muvi, kalau gelak yg biasa-biasa tak pe gak, ni gelak macam mengilai!Dahsyat betol.

Sebab tu la aku rase aku la yg paling cool waktu tu, yang laen sume tak dapat diselamatkan dah. Ini semua gara-gara tgk cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH la ni. Dahsyat tak dahsyat la kannnn...hahaha

Serius lawak tahap pecah perut n panggung punye cerita. Amat sesuai ditonton bersama rakan-rakan, sahabat handai dan sanak saudara. :)
Dan aku rase ni la citer hantu lawak paling pecah-perut yg penah aku tgk. Aku rase jugak, Mamat Khalid tu banyak baca majalah APO! dgn Ujang laa sbb tu lawak giler tak hengat punyeee!! haha

Tapi, aku mmg puas hati la harini. Sebab dapat balas dendam haritu tak dapat tengok. Yessss!!


                                                                 cantik tak jari saya?? ;]

Tapi kan, ALLAH tak suke org yg banyak gelak ni. Jadi, aku akan cube kurangkan gelak dan banyakkan senyum, dan hanya menonton cerita-cerita macam ni bila perlu je.


                              Orang yang banyak tertawa di dunia akan banyak menangis di akhirat kelak

Aku akan ingat itu :)

No comments:

Post a Comment