Pages

14.12.10

si mata sepet yang banyak berjasa

huaaaaaaaaarghhhhhhh <------- aku menguap

lena btol aku tdo lepas subuh tadi. Sampai tak mimpi ape2 langsung. Aku cuma tersedar setelah mndengar azan zohor berkumandang. Aku bangun lantas tersenyum lebar ^__________^

Kenapakah??

Owh,baru aku teringat,Manchester United ku menang malam tadi. Haha MU win over arsenal in the top-of-the-table clash at Old Trafford! glory glory Man U!! hahaha

terima kasih kat awak park ji sung...si mata sepet yg byk berjasa kpd MU


even menang 1-0 je,tu pun sebab tandukan pelik oleh beliau ni,aku rase sudah cukup bagi MU..sekalipun rooney agak sengal missed penalty!
bak kata kawan aku kat korea, tak nak la goal banyak2...1-0 baru la heartbreaker!! ;]

tapi kan, kalau aku jadi park ji sung ni kan.. aku pilih je awek2 korean yg kiut miut tu jadi awek...group SNSD tu aku amek je sembilan-sembilan terus jadi awek aku...huahuahua
yelaa, kaya kot..keje sepak bola je tiap ari...sepak dapat duit sepak dapat duit...xkesah la mata sepet pun kan,janji duet byk,maen utk MU lak tu! mau tak nak awek2 di luar sana yg materialistic tu???

tapi aku rase park ji sung ni baek orgnye..sbb tu dia tak kahwin2 lagi..dia cari isteri yang solehah kot :)

                      tengok,die gelecek bola macam xbukak mata jee...aku rase dia pejam mata tu,hebat x hebat la kannn :P


next week another big match for MU.. MU vs chelsea..hope that their unbeaten run will continue ;]

No comments:

Post a Comment