Pages

10.12.10

kerinduan

Cuti-cuti ni tibe2 aku teringat detik2 indah menikmati cendol pulut kat Kuantan...gue kangen bangat seyhh sama itu cendol!!!


                                                             perghhh,meleleh beb air liur...


                                            nampak pulut dia tu?? pekena skali tu mau nak lagi 18 kali...



*gambar di atas hanyalah hiasan semata-mata..gambar ktorg tgh makan xde..bukan xde,tp xsempat nak amek..sbb sume gelojoh tahap tapir laut xsempat nak bergambar da abes licin..siap ada yg jilat2 mangkuk tu lagi..haish,truk btol korg ni ;p

haaa,ni nak cter cket macam mana ktorg bertemu jodoh dgn cendol idaman hati tu...
aku dgn kwn2 aku time tu din,luqman,alep top,fifi (semua bukan nama sebenar) g la Kuantan lepas abes kelas kat Pekan...dorg teman aku g buat kad baru Maybank sebab kad lama aku telah deactivated..huhu

biaselaa kan,hari keje,parking penuh so aku sorg jela masuk maybank tu..buat 1 kad je tp kene tunggu punye lama,naek atas turun bawah,nasib baek la akak yg layan aku tu lawa cun melecun cantik tertarik ko mmg da bomb!! *point dia sbnrnye nak cter aku borak lama dgn akak tu...hehehe
best borak dgn akak tu,gaya dan cara dia ckp mcm rock2 gitu even bertudung...aku minat pompuan macam tu.. ;]


kitorang pun sembang la punye sembang smpai aku lupe kawan2 aku tgh tggu kat luar...diorang pun da sama panas dgn cuaca kat luar tu...hati pun agak panas kot tggu aku...sape suh xbukak aircond!!hahaha


da settle semua tu n da hi hi bye bye dgn akak tu..aku pn call la dorg..dorg cakap dorg tgh makan cendol kat kedai mamak opposite bank tu... *da kembali ke topik asal iaitu cendol..haha
aku datang kat diorang sume x layan aku,semua tgh layan mangkuk cendol masing-masing..smpai ati korang..huhu 
aku pun order la cendol pulut...sbb cambest je pulak tgk dorg layan kann...
yes,cendol aku da smpai...then sekali suap je,perghhhhh,terangkat beb!!!sedap wooooooo...
lepas tu baru member2 aku layan aku balik,dorg cakap "sedap kan?" tu jeeee....tu jeee reaksi korang?? -.-"
da abes tu masing2 buat gaya macam ni....


                                                               two thumbs up!!haha

serius, sedap cendol dan abc kat situ...kalau kitorg g Kuantan je mesti singgah restoran mamak tu..smpai mamak tu pun da cam muka ktorg..haha aku lupe nama restoran tu tp lokasi dia opposite Maybank n Mydin...tepi jalan je....aku pun xtau la mamak tu taruk apa smpai ktorg da kesurupan dgn cendol dan abc beliau..hangpa tak caya hangpa pi la rasa!!! ;]


p/s: rindu perasaan ketika menikmati cendol dgn rakan2 :)











No comments:

Post a Comment