Pages

2.12.10

wah,aku dah ada blog laa!!! haha

menurut perkara di atas,dgn ini secara rasminya adham sudah mempunyai blog sendiri...macam tak percaya aku ade blog..hahaha dan haha lagi!!

ok,blog ini adalah hak milik insan yang bernama adham,atau org panggil am je...umur 20...muda remaja gitu.. kini masih belajar di Universiti Malaysia Pahang (ump) dalam jurusan electric & electronic engineering (deg.)...ermmmmmmmmm
haaa,aku rasa tu jelaa kot..kalau taip panjang2 pun bukan orang nak baca kann...hahaha


blog ini hanyalah suka-suka sahaja tiada kene mengena untuk mencari publisiti/market lebih,mengumpul follower yg ramai,mencari jodoh ataupun  yg sewaktu dengannya..
tp yg pasti ini hanyalah ruangan untuk aku luahkan isi hati, menyimpan memori2 yg aku rase best utk dinikmati di masa akan datang...yelaa,nanti kalau nak ingat kembali memori2 silam boleh la refer kat blog ni balik kan..tu pun kalau blog ni umurnye panjang..tak pun nanti boleh tunjuk kat anak2 kan...wah!!! jauh fikir masa depan!!!hahaha insyaallah :)

sebenarnya kan,nak habaq sikit,aku buat blog ini sebenarnya turut dipengaruhi oleh roomate ku,tengok beliau selalu meng-update blog beliau dan menyekodeng blog2 laen membuatkan aku terinfluence utk create my own blog..jujur aku ckp!!haha terima kasih kat beliau...weh,kau jangan nk seronok sangat la sbb dpt pengaruh aku!!! :P

aku rasa sekian sahaja untuk my very first entry ni...sebab mahu layan itu rancangan spontan di astro warna laaa!! nanti kita ketemu lagi yaa blog ku... =)

p/s: aku harap dgn menulis blog ini dapat meningkatkan skil menaip ku dengan lebih cekap dan pantas.. :D

No comments:

Post a Comment